woensdag 3 juli 2013

REVIEW: Big bold mascara

Vandaag heb ik een review gemaakt van een mascara. (idee van lisan).
Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vinden.
Klik op : Meer lezen.

Mascara:  Big bold van NYC :


Ik vind dit echt de fijnste mascara die ik ooit heb gehad, omdat deze mascara mijn wimpers veel volume geven en deze mascara maakt mijn wimpers langer. Ook vind ik deze mascara fijn omdat je maar een paar laagjes aan moet brengen en dan is het al goed.

Deze mascara heeft een heel dik borsteltje: 


Op de volgende foto's zie je in hoeveel laagjes de mascara op de oog zit.

Laagje 1:  1 laagje is mooi bij een hele natuurlijke look met weinig make-up.



Laagje 2:  2 laagjes is eigenlijk wel voldoende.                                                                                        

Laagje 3: 3 laagjes vind ik eigenlijk precies goed. Ik doe deze mascara ook altijd in 3 laagjes op.       


Deze mascara heb ik bij de Kruidvat gekocht voor 4 euro en ik ben er heel erg blij mee.            


x Femke         











1 opmerking: