maandag 15 juli 2013

hee lieve volgerss,,

Ik ben er net weer van vakantie en heb iets ondekt.. dus lees verder!Meestal als ik op vakantie ga kijk ik naar make-up/haar producten/spullen.
en dit keer heb ik niet zoveel gekocht maar daar ga ik niet over vertellen, ik ga vertellen over de prijs verschillen in het buitenland! (Spanje) (Duitsland).
ik ging met het vliegtuig naar Spanje en ben in het vliegtuig naar de folders gaan kijken een daar stond natuurlijk make-up in! Maar in het vliegtuig is het super duur, dus ik raad aan koop make-up nooit in het vliegtuig ook al ben je het vergeten. 
Het ziet er wel mooi uit dat geef ik toe, maar ik vind dit veel te duur!

Ik ben de zelfde avond nog in het dorpje daar geweest.
En daar was alles 2x zo goedkoop! wauww!
Ik heb helaas maar lipgloss gehaald : Glow in the dark lipgloss!
Daar zou ik deze week een artikel overschrijven:)
Waar willen jullie nog meer een artikel over? 
Reageer Reageer Reageer!

Ik hoop dat jullie het met me eens zijn , dit was het dan weer.

liefs lisan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten